Перше введення в експлуатацію обладнання торгової марки Vaillant мають право виконувати лише спеціалісти авторизованих сервісних служб. Гарантія не розповсюджується на обладнання, введення в експлуатацію якого проводилося не фірмовим сервісом або авторизованою сервісною службою ДП «Вайлант група Україна».

Для отримання гарантії на обладнання Власнику необхідно викликати представника авторизованої сервісної служби для проведення пусконалагоджувальних робіт та введення котла в експлуатацію.

Викликати спеціаліста потрібно лише після повністю виконаного монтажу системи опалення та котла, з дотриманням усіх правил монтажу згідно вимог, зазначених в інструкції та сервісній книжці на котел, а також за наявності у власника котла всіх необхідних дозволів від державних інстанцій.

Відповідальність за наявність та одержання таких дозвільних документів на момент введення обладнання в експлуатацію несе Власник обладнання. За відсутності таких документів сервісний інженер не може виконати введення обладнання в експлуатацію та не несе відповідальності за можливі пошкодження обладнання, майна споживача тощо.

Гарантія вважається недійсною, якщо перше введення в експлуатацію обладнання торгової марки Vaillant було виконане Власником самостійно або сервісним інженером іншої сервісної служби, яка не має права на перше введення в експлуатацію від ДП «Вайлант група Україна».

Увага: Гарантія на обладнання не дійсна, якщо Гарантійний талон заповнений не повністю, не вірно, не чітко, якщо є виправлення, відсутні підписи та друку або Гарантійний талон втрачено.

Інформаційно-сервісна лінія Vaillant: 0 800 50 18 05